فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست + آموزش انتخاب تخصصی

با ما همراه شوید تا بدانید کاغذ دیواری سه بعدی چیست و همچنین آموزش انتخاب تخصصی را بهتر فرا بگیرید.

کاغذدیواری سه بعدی یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که برای پوشش دیوار یا سقف از آن استفاده میشود .

کاغذدیواری سه بعدی همان کاغذدیواری است که از جنس کاغذ مخصوص تولید میشود و برای قابل شستشو شدن آن از یکی لایه وینیل برای پوشش لایه رویی آن استفاده میشود .

کاغذدیواری سه بعدی در دو سبک کاغذدیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی در ایران در حال عرضه است که هرکدام دارای خصوصیات و مزیتهای خاص خود هستند . کاغذدیواری سه بعدی معمولا بصورت رولهای 5 ، 7 ، 10 و 16 مترمربعی تولید میشوند که دراین نوع کاغذدیواری ها یک طرح خاص بصورت تصویر سه بعدی بر روی کاغذدیواری تولید میشود . کاغذدیواری سه بعدی بخاطر عرض محدود رولهای کاغذدیواری ، یک تصویر یا شکل هندسی بصورت سه بعدی در عرضهایی بین 50 سانت تا یک متر تکرار میشود و همان تصویر یا شکل هندسی از ابتدا تا انتها بر روی دیوار تکرار میشود .

ولیکن در پوستر سه بعدی بخاطر قابلیت چاپ یک تصویر سه بعدی در ابعاد مختلف این امکان وجود دارد که هر گونه تصویر در هر ابعاد دلخواهی که داشته باشیم را روی کاغذدیواری چاپ کنید و روی دیوار بصورت قواره های عرض یک متر نصب کنید و آن تصویر مانند کاغذدیواری سه بعدی بصورت تکرار یک شکل خاص نیست و میتواند هر تصویر و شکلی که دلخواهتان باشد در ابعاد مختلف بر روی دیوار داشته باشید .

یکی از خصوصیات مهم کاغذدیواری سه بعدی کیفیت جنس و تصویر کاغذدیواری سه بعدی است که دارای کیفیت بالاتری نصبت به پوستر سه بعدی است که البته جدیدا کاغذهای با کیفیت برای چاپ پوستر سه بعدی استفاده میشود که این مزیت برای پوسترهای سه بعدی هم بوجود آمده است . در کل پوستر سه بعدی دارای طرفداران بیشتری نسبت به کاغذدیواری سه بعدی بوده و آن هم بخاطر تنوع طرحها و مدلهای مختلف پوستر سه بعدی است که میتوان آن را در ابعاد و تصاویر مختلفی تولید و اجرا کرد .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

‫2 نظر

  • هاشمی گفت:

    ممنون
    بسیار عالی بود
    در اینستاگرام پیج دارید؟
    چطور میتونم از محصولات جدید مطلع بشم؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *