فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر دیواری برای پذیرایی + آلبوم تصاویر بسیار زیبا جهت انتخاب

پوستر دیواری یکی از محصولات جدید و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی است که برای پوشش دیوار و سقف از آن استفاده میشود .

پوستر دیواری در اصل تصویری است که بر روی کاغذدیواری چاپ میشود و این تصویر با وضوح بالا و در ابعاد بزرگ را میتوان برای فضاهای مختلف منزل یا فضای کار استفاده کرد . پوستر دیواری شبیه به کاغذدیواری باید روی سطح با چسب مخصوص کاغذدیواری و توسط نصاب کاغذدیواری نصب شود . پوستر دیواری برای فضای منزل و سالن پذیرایی بسیار استفاده میشود و این محصول به این فضا جلوه بسیار زیبایی میبخشد .

پوستر منظره و طبیعت

برای انتخاب پوستر دیواری بخصوص فضای پذیرای ، حتما باید نکاتی را در نظر گرفت که بر روی کدام دیوار و چه طرح و رنگی انتخاب شود . انتخاب این چند مورد تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فضای منزل شما خواهد داشت .

بهترین حالت برای انتخاب تصویر یک پوستر چیست؟

تصویر انتخابی پوستر دیواری باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل انتخاب کنید که البته این قسمت از انتخاب پوستر کاملا سلیقه ای است و با تنوع بسیار بالای تصاویری که در مجموعه رویال دکورات موجود است.

انتخاب دیوار مناسب جهت نصب پوسترها چگونه است؟

معمولا دیواری را برای پوستر باید درنظر گرفت که بصورت تک دیوار باشد و یا بصورت کامل دارای دید خوبی از همه جای سالن پذیرایی داشته باشد و معمولا آن دیوار نباید درونش درب یا پنجره باشد تا تصویر پوستر را بصورت کامل داشته باشید و احتیاج نباشد که قسمتی از پوستر برای نصب برش بخورد .

بهترین و راحت ترین روش تهیه انواع پوسترها با کیفیت بالا و تضمینی چگونه می باشد؟

بهترین روش تهیه پوسترها در تنوع بسیار زیاد بیش از 2000 نوع از طریق سایت رویال دکورات و یا ارتباط با پشتیبانی این گروه می باشد رویال دکورات به سراسر کشور ارسال بار دارد.

پوستر فانتزی و اشکال هندسی

شما میتوانید متناسب با هر گونه سلیقه ای ، تصویر دلخواه خودتان را براحتی انتخاب کنید . در انتخاب پوسترپذیرایی باید به رنگ قالب اصلی پوستر هم دقت کنید و معمولا یک راه این است که رنگ پوستر دیواری با  هارمونی رنگ وسایل منزل ست شود و راه دیگر این است که رنگی متضاد با وسایل منزل انتخاب کنید ولی آن رنگ متضاد هم باید در هارمونی رنگی با وسایل منزل باشد . برای مشاوره و راهنمایی انتخاب پوستر دیواری پذیرای  میتوانید با کارشناسان مجموعه رویال دکورات صحبت کنید .

پوستر دیواری سه بعدی چیست ؟
پوستر سه بعدی چیست؟

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *