فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر دیواری سه بعدی چیست ؟

پوستر دیواری سه بعدی یکی از محصولات پرکاربرد دکوراسیون داخلی است که این روزها بسیار هم در کل دنیا طرفدار پیدا کرده است و طراحان دکوراسیون داخلی هم در طراحی فضاهای مختلف و برای پوشش دیوار و سقف از آن استفاده میکنند .

پوستر دیواری سه بعدی

انواع پوستر سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یک تصویر خاص از هر آن چیزی که شما فکرش را میتوانید بکنید است که میتواند تصویر یک منظره طبیعت ، گل ، ساختمان ، حیوانات ، ماشین و حتی تصویر خود شما باشد و این قابلیت را هم دارد که یک تصویر ، لوگو ، متن کامپیوتری که بدست خود شما طراحی شده است ، روی دیوار اجرا شود که با چاپ روی کاغذدیواری و نصب روی دیوار جلوه خاص و منحصر بفردی به فضا میدهد .

پوستر دیواری سه بعدی

جنس پوستر سه بعدی

معمولا پوستر دیواری بر روی کاغذدیواری قابل شستشو چاپ میشود و این نوع کاغذدیواری بصورت خام است و بافت ساده و رنگ روشن دارد تا تصویر چاپ شده بر روی آن وضوح بیشتر و جلوه مشخص تری به ما بدهد و این نوع کاغذدیواری ها بصورت قواره های عرض یک متر هستن و با دستگاه مخصوص با وضوح بسیار بالا و رزولیشن خوب روی این کاغذدیواری ها چاپ میشود . همانطور که متوجه شدین پوستر دیواری جنسش از کاغذدیواری قابل شستشو است و برای نصب آن هم باید شبیه به کاغذدیواری های معمولی بصورت قواره ای روی دیوار نصب شود و قواره های پوستر دیواری به عرض یک متر است که با چسب مخصوص کاغذدیواری روی دیوار نصب می شود .

پوستر دیواری سه بعدی

قابلیت های پوستر سه بعدی

این نوع کاغذدیواریها بخاطر لایه ونیل و پی وی سی که دارند این امکان هست که بتوان آنها را تمیز کرد و حتی شستشو داد و اگر لکه یا کثیفی روی آن بوجود آمد با آب و مواد شوینده مخصوص آن را تمیز کرد . در مقاله دیگری درمورد شیوه تمیز کردن و شستشو کاغذدیواری و پوستر دیواری توضیح کامل خدمت شما میدهیم .

پیشنهاد برای مطالعه:
پوستر سه بعدی چیست؟

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی بخاطر جلوه سه بعدی که ایجاد میکند بسیار مورد پسند و پرطرفدار است و خیلیها ابتدا با دیدن پوستر دیواری احساس میکنن واقعا یک منظره یا یک جسم روی آن دیوار وجود دارد ولی با نزدیک شدن به آن و بعد از لمس کردن پوستر دیواری متوجه میشوند که این خطای دید بوده است و چنین منظره یا جسمی بصورت تصویر روی دیوار نصب شده است و این خصوصیت باعث شده که خیلیها به این محصول توجه و تمایل داشته باشند .

پوستر دیواری سه بعدی

نکات در زمینه استفاده از پوستر سه بعدی

چند نکته ای که طراحان دکوراسیون داخلی برای اجرای پوستر دیواری سه بعدی به آن توجه میکنند میتونید اینجا ببینید معمولا طراحان دکوراسیون داخلی پوستر دیواری سه بعدی در سالن پذیرایی برای تک دیوارها استفاده میکنند یا برای پشت تلویزیون در نظر میگیرند چون بمانند یک قاب عکس میشود و جلوه زیبایی به فضای سالن یا اتاق میدهد و نکته دیگر اینکه باید توجه داشته باشین که پوستر دیواری بخاطر تصویر یک تکه ای که دارد معمولا باید بر روی دیواری نصب شود که در دید اصلی سالن یا اتاق قرار داشته باشد و بتوان حداقل با فاصله دو الی سه متری به آن نگاه کرد و زیبایی و جلوه این تصاویر هم در این حالت بیشتر خواهد بود

پوستر دیواری سه بعدی

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که پوستر دیواری سه بعدی با طرحهای شلوغ و رنگ تیره برای سالنهای کوچیک یا اتاقهای کوچکتر و با نور کم مناسب نیستند و باید از تصاویر خلوت تر با رنگ روشن استفاده شود تا فضایی که ایجاد میشود خسته کننده نشود. مجموعه رویال دکورات یکی از تولیدکننده های پوسترهای دیواری سه بعدی در ایران است و با بهترین کیفیت و بانک تصاویر بسیار متنوع این محصول را تولید و به سراسر ایران عرضه میکند . برای تهیه این محصول میتوانید از طریق سایت رویال دکورات یا شماره تماس ها اقدام به تهیه این محصول کنید .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *