فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر سه بعدی چیست؟

پوستر سه بعدی یک محصول جدید در عرصه دکوراسیون داخلی بوده که جنس آن از کاغذ دیواری می باشد و روی دیوار یا سقف دقیقا مثل کاغذ دیواری نصب می گردد.

پوسترهای سه بعدی در اصل یک تصویر چاپ شده بر روی کاغذ دیواری می باشند.

رویال دکورات

پوسترهای سه بعدی چاپ شده روی دیوار نصب می شوند و با نگاه کردن به آن تصاویر احساس چند بعدی بودن در سطح مورد نظر به ما دست می دهد و احساس می کنیم که دیوار منزل دارای برجستگی و یا خلل و فرج شده است.

ولی در اصل  این تصاویر با توجه به طرح آنها به گونه ای چاپ شده اند که بصورت سه بعدی خود را نشان می دهند در حالی که فقط یک تصویر با خطای دید می باشد که روی کاغذ دیواری چاپ شده است و این کاغذ دیواری وقتی در محیطی مناسب نصب شود باعث خطای دید برای افراد می شود.

پوستر سه بعدی

به همین دلیل افراد بسیار زیادی به دنبال پوستر های سه بعدی جالب و جذاب هستند تا نمای جدید و تازه ای به محل زندگی یا محل کسب و کار خود را بدهند.

یک از قابلیتهای ارزشمند پوسترهای سه بعدی این است که هر تصویر را می‌توان روی آن کاغذها چاپ کرد و روی دیوار نصب نمود حتی تصویر خود شما!

یعنی شما با دوربین های با کیفیت بالا می توانید تصویری از خودتان را گرفته و آن تصویر را برای چاپ روی کاغذهای دیواری به چاپخانه های مخصوص تولید پوسترهای سه بعدی ارائه دهید و آن تصویر روی آن کاغذ دیواری چاپ شود بعد از چاپ شدن تصویر بر روی کاغذ دیواری که با نام پوستر سه بعدی از آن یاد می شود بایستی فرد نصاب کاغذهای دیواری ، آن پوستر را به  دیوار و یا محل دلخواه شما بچسباند.

پوستر سه بعدی

یکی از مزیت های بزرگ در چاپ پوسترهای سه بعدی این است که محدودیتی در نوع تصویر وجود نداشته و شما به راحتی می توانید با نرم افزارهای گرافیکی طرح های دلخواه خود را طراحی نموده و حتی برند و لوگوی خود را چاپ کرده و در محل کار بر روی دیوار نصب نمایید و به فضای محل کار خود جلوه زیباتر و چشم‌نوازتری بدهید و این از قابلیت‌های پوسترهای سه بعدی به شمار می‌رود که باعث شده بسیار پرطرفدار و روز به روز به تصاویر و ایده های آن افزوده شود.

یکی دیگر از قابلیت های پوسترهای سه بعدی فری سایز بودن آنها می باشد FREE SIZE یعنی اینکه شما با توجه به ابعاد دیوار  و یا فضای مورد نظر خود می توانید هر تصویری که به دلخواه شما می باشد با همان ابعاد و اندازه تولید کرده و در آن محل نصب نمایید و هیچ محدودیتی در ابعاد وجود ندارد.

جنس پوسترهای سه بعدی از کاغذ های دیواری قابل شستشو می باشد که رویه آنها از جنس pvc و یا ونیل می باشد که به پوسترهای سه بعدی این امکان را می دهد که قابلیت تمیز کردن و شستشوی مناسبی داشته باشند.

قابلیت شستشوی یعنی اینکه روی آنها ضد آب بوده و با مواد شوینده مخصوص میتوان روی پوست را تمیز کرد و آلودگیها و چربی ها را از بین برد.

پوستر سه بعدی رویال دکورات

در مجموعه رویال دکورات پوسترهای سه بعدی با قابلیت هایی که عنوان کردیم موجود بوده و جنس کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو داشته و با گارانتی ۵ ساله و بدون محدودیت در انتخاب تصویر و همچنین محدودیت در ابعاد ، تولید شده و به مشتریان ارائه می گردد.

این محصول زیبا در بسته بندی بسیار شیک و مطمئن جهت ارسال به تمام نقاط ایران آماده می گردد از لحاظ قیمت نیز باید گفت که پوسترهای سه بعدی رویال دکورات نسبت به کیفیت و وضوح تصویر بالا ، با قیمتی بسیار منصفانه و  مناسب  و هم چنین قیمتی رقابتی ارائه می گردد.

دیوارپوش فومی چیست؟

تمامی عزیزان می توانند براحتی سفارش داده و در اسرع وقت سفارشات خود را تحویل بگیرند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با  شماره های موجود در بخش ” تماس با ما ” ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *