فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چه کاغذدیواری مناسب اتاق خواب است؟

آیا می دانید چه کاغذدیواری مناسب اتاق خواب است؟ و چه مواردی باید در این زمینه رعایت گردد.

برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ابتدا باید متراژ اتاق و نور اتاق مد نظر گرفته شود. در صورتی که اتاق خواب نور کافی و فضای بزرگ داشته باشد ، میتوانید از رنگ تیره و طرح های بزرگ استفاده کنید در غیر این صورت ترجیحا برای اتاق با نور کم و فضای کوچک از کاغذ دیواری های روشن با طرح های کوچک استفاده شود .

برای اینکه اتاق شما با کاغذ دیواری شلوغ نشود شما فقط یک تک دیوار را برای انجام کاغذدیواری با طرح و گلهای درشت و یا شلوغ درنظر بگیرید برای مثال (دیواری که بالای تخت شما قرار میگیرد) این دیوار را طرح دار بزنید و مابقی دیوارها طرح ساده یا راه راه که هم فضا را بزرگ تر نشان میدهد هم باعث نمیشود فضا شلوغ و خسته کننده بنظر برسد.

آلبوم کاغذ دیواری رویال دکورات

کاغذدیواری دیوارهایی که در آن درب ، پنجره و کمد دیواری قرار گرفته است را حتما از طرحهای ساده انتخاب کنید . دیوارهایی که کاغذدیواری ساده کار شده است محل مناسبی برای نصب قاب عکس ، ساعت  و دکوری روی دیوار است تا زیبایی دکوری ها بیشتر بچشم آید .

با کاغذدیواری طرح ساده و یا طرح راه راه فضای اتاق خواب را خلوت تر و جلوه پرده و قاب ها و یا هر وسیله دیگری که روی دیوار نصب میشود بیشتر نمایان میشود. رنگ هایی که برای اتاق در نظر گرفته میشود بسته به فضا و نور آن  و رنگ وسیله هایی  که قرار است در آن چیدمان کنید انتخاب شود.

آلبوم کاغذ دیواری رویال دکورات

برای مثال اگر رو تختی و پرده اتاق به رنگ آبی باشد شما میتوانید از تنالیته های رنگ آبی و یا نزدیک به آن رنگ کاغذ دیواری اتاق خود را انتخاب کنید و زیبایی و هارمونی خاصی به فضای اتاق خود دهید .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *