فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کدام کاغذدیواری مناسب راهرو و راهپله است؟

انتخاب کاغذدیواری برای راهرو یا راهپله معمولا کمتر مورد توجه قرار میگیرد ، ولیکن  باید به این موضوع توجه داشت که راهرو و راهپله جزو فضاهایی از ساختمان هستند که دید و تردد بسیار زیادی دارند و اگر انتخاب درستی برای کاغذدیواری این فضا انجام نشود تاثیر ناخوشایندی در طراحی فضای کلی ساختمان میگذارند .

ویدئوی کدام کاغذدیواری مناسب راهرو و راهپله است؟

راهرو و راهپله ها بخاطر داشتن پله ، درب و شکستگی های بسیار زیاد معمولا فضای خیلی شلوغی هستن و ما باید از مدل کاغذدیواری استفاده کنیم که این شلوغی  را کمتر و یا خنثی کند.

کاغذدیواری مناسب راهرو و راهپله ؟ (1)

پیشنهاد ما برای خنثی کردن شلوغی این فضای راهرو و راهپله استفاده از کاغذدیواری با طرح ساده و یا کاغذدیواری با طرح خطوط عمودی است . کاغذدیواری های ساده و طرح عمودی باعث بزرگتر جلوه کردن راهرو و راهپله میشوند و این فضا را تنگ تر و کوچکتر جلوه نمیکنند و باعث خنثی شدن شلوغی های زیاد فضای راهرو و راهپله میشوند . همچنین پیشنهاد ما این است که از کاغذدیواری هایی با رنگهای نسبتا روشن استفاده کنیم  و رنگ کاغذدیواری ها هم متناسب با رنگ کاغذدیواریهای اصلی ساختمان انتخاب شود تا هارمونی رنگی راهرو و راهپله با کل منزل هم حفظ شود .

کاغذدیواری مناسب راهرو و راهپله ؟ (1)

در انتخاب کاغذدیواری برای راهرو و راهپله حتما باید از جنس کاغذدیواری انتخاب شود که قابلیت شستشو داشته باشد و چون راهرو و راهپله ها محل تردد بسیار زیاد افراد هستند در معرض ایجاد کثیفی  زیاد قرار دارند و حتما باید از جنس کاغذدیواری که براحتی بتوان آن را تمیز کرد استفاده کرد . معمولا کاغذدیواری هایی که از جنس پی وی سی تولید میشوند قابلیت شستشوی بالایی دارند و برای فضای راهرو و راهپله ها بسیار مناسب هستند .

کاغذدیواری مناسب راهرو و راهپله ؟ (1)

در مجموعه رویال دکورات مدلهای بسیار زیادی کاغذدیواری مناسب برای راهرو و راهپله موجود است و میتوانید از سایت رویال دکورات تصاویر این مدل کاغذدیواریهای ملاحظه کنید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *