فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قیمت دیوارپوش فومی باکیفیت

قیمت دیوارپوش فومی باکیفیت متناسب با طرح ، رنگ و مدل این محصول متفاوت است . دیوارپوش فومی در طرحها و ابعادهای مختلفی تولید میشوند و مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش این محصول به سراسر ایران است .

قیمت دیوارپوش فومی

یکی از پرطرفدارترین محصول دیوارپوش فومی  ، طرح آجر ، رنگ سفید است که در ابعاد 70 در 77 سانتی متر تولید میشود و بسیار ظاهر زیبا و جذابی را بعد از نصب ایجاد میکند و برای اجرا در همه  فضاها مناسب است . دیوارپوش فومی طرح آجر سفید بعلت رنگ روشن و طرح یکنواخت و سه بعدی که دارد برای فضای مسکونی ، تجاری و اداری بسیار مناسب است و بر روی هر سطح صافی براحتی نصب میشود .

قیمت دیوارپوش فومی بستگی به ضخامت یا قطر فوم بکار رفته در تولید این محصول دارد و هر چقدر قطر و ضخامت فوم آن بیشتر باشد قیمت بیشتری هم مطمئنا دارد هر چقدر ضخامت دیوارپوش فومی بیشتر باشد باعث نمایش سه بعدی تر این محصول بر روی دیوار میشود و همچنین باعث بیشتر عایق شدن دیوار در برابر سرما ، گرما و صدا میشود . برای تهیه دیوارپوش فومی میتوانید از طریق سایت رویال دکورات یا از طریق شماره های تماس مجموعه رویال دکورات اقدام به تهیه دیوارپوش فومی کنید .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *