فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر سه بعدی قابل شستشو

پوستر سه بعدی قابل شستشو یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که در طراحی دکوراسیون داخلی برای پوشش سطح دیوار و سقف  ، طراحان دکوراسیون از آن استفاده بسیار زیادی میکنند .

میتوانیم متناسب با سبک فضایی که داریم طرح های مختلفی از پوستر سه بعدی انتخاب کنیم . در نظر گرفتن هارمونی رنگ  و ست کردن رنگها برای انتخاب پوستر بسیار مهم است و درست اجرا شدن آن تاثیر زیادی در زیبایی و دلنشین بودن طرح پوستر دارد. پوستر در اصل تصویری است که بر روی نوع خاصی از کاغذدیواری چاپ میشود و این نوع تصاویر دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هیچ محدودیتی هم ندارد و شما میتوانید هر طرح و عکسی که از آن لذت میبرید به عنوان پوستر سه بعدی استفاده کنید .

پوستر تصاویر سه بعدی

جنس پوستر سه بعدی از کاغذدیواری قابل شستشو است که با دستگاههای چاپ مخصوص روی آن تصویر با وضوح بالا چاپ میشود . قابلیت شستشو بودن کاغذدیواری به ما این امکان را میدهد که اگر کثیفی روی پوستر ایجاد شد بتوان براحتی آنرا تمیز کنیم و هیچ نگران این نباشین که پوستر با یک کثیفی ساده از بین برود . پوستر سه بعدی ارزان یکی از محصولاتی هست که خیلیها بدنبال آن هستند ولیکن باید بدانیم که این ارزانی بخاطر چه موضوعی است .

پوستر سه بعدی ارزان بستگی به نوع جنس کاغذدیواری دارد که روی آن تصویر چاپ میشود . هر چقدر که کاغذی که برای چاپ پوستر از آن استفاده میشود بی کیفیت تر باشد قیمت پوستر سه بعدی ارزان تر خواهد بود. یعنی این نوع کاغذها بافت مناسب و زیبایی ندارند و امکان قابل شستشو بودن هم ندارد . البته یک سری کاغذهایی هستند که ویژگی قابل شستشو بودن را دارند و برای چاپ پوستر از آن استفاده میشود و قیمت مناسبی هم در انتها به ما میدهند و میتوان از آن استفاده کرد ولی نباید انتظارات پوستر سه بعدی باکیفیت از آنها داشت . مجموعه رویال دکورات هم تولید کننده همین نوع کاغذدیوار ارزان است که از کاغذهای نسبتا باکیفیت استفاده میکند و برای راحتی خیال خریداران 5 سال هم کیفیت پوسترها را گارانتی کرده است .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *