فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروش دیوارپوش فومی با کیفیت تضمینی در ایران

فروش دیوارپوش فومی با کیفیت تضمینی در ایران ، در سایت رویال دکورات انجام می پذیرد.

دیوارپوش فومی یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای طراحی داخلی از آن بسیار استفاده میشود . دیوارپوش فومی دارای طرحها و مدلهای گوناگون است که با کیفیت های مختلفی تولید میشود . باید برای خرید یک دیوارپوش فومی باکیفیت اطلاعات درستی از این محصول داشته باشیم تا بتوانیم دیوارپوش با کیفیتی را شناسایی و تهیه کنیم . از ملاکهای کیفیت دیوارپوش فومی به جنس ، ضخامت و برچسب آن میتوان اشاره کرد .

دیوارپوش طرح آجر سفید

جنس دیوارپوش فومی از فوم فشرده با یک لایه پلی اورتان روی آن است که در رنگهای مختلفی هم تولید میشود . این جنس پلی اورتان باعث ضدآب و قابل شستشو شدن این دیوارپوشها شده است و باید دقت شود که این جنس بصورت کاملا یکسان روی دیوارپوش قرار گرفته باشد و کیفیت لایه رویی بدون هیچگونه زدگی تولید شده باشد . ضخامت این دیوارپوش باعث زیبایی بیشتر این محصول میشود و بصورت استاندارد ضخامت حدود یک سانتی متر بهترین کیفیت این محصول است . مهمترین بخش کیفیت دیوارپوش فومی مربوط به کیفیت برچسب این محصول است که باید قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد تا بتواند روی هر سطح صافی براحتی چسبیده باشد و در بلند مدت بدون هیچ مشکلی از روی سطح کنده نشود .

پنل فومی

مجموعه رویال دکورات چندین سال است که واردکننده بهترین کیفیت دیوارپوش فومی به ایران است و تمامی ملاکهای کیفیت و ضمانت این محصول پرطرفدار را رعایت کرده است . براحتی میتوانید برای تهیه یک دیوارپوش فومی با کیفیت و تضمینی از شرکت رویال دکورات اقدام فرمائید .

مقالات تخصصی سایت را ببینید…

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *