فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید اینترنتی پاراوان

برای خرید اینترنتی پاراوان میتونید از طریق سایت رویال دکورات اقدام کنید . مجموعه رویال دکورات تولیدکننده و مرکز پخش انواع پاراوان به سراسر ایران است .

پاراوان یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که به آن پارتیشن یا جداکننده هم گفته میشود و برای دیزاین داخلی فضاهای مختلف از جمله مسکونی ، تجاری و اداری استفاده میشود . پاراوان معمولا برای پوشاندن و از دید خارج کردن جاهای مختلف ساختمان استفاده میشود. پاراوانها مدلهای مختلفی دارند که از این جمله میتوان به پاراوان حصیری . پاراوان کاغذدیواری . پاراوان حکاکی . پاراوان سنتی . پاراوان لیزری اشاره کرد .

خرید اینترنتی پاراوان

یکی از مدلهای جدید پاراوان که این روزها با استقبال زیادی هم روبرو شده است پاراوان تصویری می باشد و این نوع پاراوان مانند پاراوانهای قبلی از چارچوب چوبی درست شده است و معمولا در چهار لنگه تولید میشود و با قرار گرفتن تصویر بر روی  قسمت های وسط هر لنگه ، جلوه بسیار زیبایی ایجاد میکند و میتواند بصورت دورو هم باشد و از هر سمت پاراوان یک تصویر دلخواه داشته باشیم .  مزیت بسیار عالی این پاراوانها تنوع بسیار زیاد تصاویری است که میتوانید روی آن اجرا کرد و حتی میتوان تصویر شخصی یا لوگوی کاری روی این پاراوان ها چاپ کرد .

برای خرید اینترنتی پاراوان میتوانید از طریق گالری تصاویر پاراوان داخل سایت رویال دکورات اقدام کنید و بعد از انتخاب تصویر پاراوان دلخواهتان آنرا سفارش دهید . برای ثبت سفارش هم میتونید از طریق فروشگاه سایت رویال دکورات اقدام کنید و هم میتوانید از طریق شماره های تماس در واتساپ تصویر پاراوان دلخواه ارسال کنید و مراحل ثبت سفارش انجام دهید .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *