فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیوارپوش فومی طرح سنگ

دیوارپوش فومی طرح سنگ یکی از محصولات جدید دکوراسیون داخلی است که برای نصب بر روی دیوار و حتی سقف مناسب است . امروزه در دکوراسیون داخلی از متریالهایی استفاده میشود که سهولت در اجرا و زیبایی منحصر بفرد داشته باشند و این دو خصوصیت از مزیتهای دیوارپوش فومی است .

دیوارپوش طرح آجر سفید

برچسب دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی دارای یک برچسب هست که با کنده شدن آن برچسب براحتی میتوان دیوارپوش فومی را بروی هر سطح صافی نصب کرد این ویژگی باعث میشود که سرعت بالایی در اجرای این دیوارپوشها بوجود آید و احتیاجی هم به نصاب و چسب اضافه ای هم نداشته باشیم . خیلیها هم سوال میپرسن که چسب این برچسبها توانایی نگهداری این دیوارپوشها روی دیوار برای مدت طولانی دارن؟ باید در جواب این سوال عرض کنیم که بله ، قدرت چسبندگی چسب این برچسبها آنقدر بالاست که توانایی چسبندگی بسیار برای مدت طولانی دارد و برای تولید این دیوارپوشها از چسب محکمی استفاده شده است و در مرور زمان هم از کیفیت آن کاسته نمیشود و براحتی میتوان این محصول روی هر سطح صافی نصب کرد و هیچ نگران کنده شدن آن هم نبود .

برچسب دیوارپورش فومی


طرح های مختلف دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی در طرحها و مدلهای مختلفی تولید و عرضه میگردد و یکی از پرطرفدارترین این طرحها دیوارپوش فومی طرح آجر هست که در رنگهای مختلفی ارائه شده است و رنگ سفید آن خیلی زیبا . معروف و پرطرفداراست و خیلیها بدنبال این طرح و رنگ هستن .

دیوارپوش فومی طرح سنگ 99


قابلیتهای دیوارپوش فومی

از قابلیتهای دیوارپوش فومی طرح سنگ میتوان به عایق صدا بودن آن اشاره کرد . چون این دیوارپوشها از جنس فوم فشرده تولید شده است و حدود یک سانتی متر قطر آن است مانع از انتقال صدا از خود میشود البته درصد انتقال صدا در این دیوارپوشها بسیار زیاد نیست . یکی دیگر از مزیتهای این محصول قابلیت شستشو بودن آن و ضد آب بودن آن است . دیوارپوش فومی از فوم فشرده تولید شده که لایه رویی آن از جنس پی وی سی میباشد و این جنس به هیچ عنوان در مجاورت در آب و حتی غرق در آب ، خراب نمیشود و حتی میتوان با شوینده های معمولی (مایع ظرفشویی . مایع دستشویی . پودررختشویی) براحتی آنرا تمیز و شستشو داد بدون اینکه نگران خراب شدن و تغییر رنگ دادن آن بود

پنل فومی


دیوارپوش فومی طرح سنگ را برای سطح دیوارهاییکه بعلت رطوبت تغییر رنگ و حتی شوره زده میتوان استفاده کرد . این دیوارپوشها برای دیوارهاییکه ترک خورده و ظاهر نازیبایی بوجود آورده هم خیلی مناسب است و با نصب دیوارپوش فومی عیبهای دیوار پوشیده میشود و هم ظاهر بسیار زیبایی بوجود می آورد

دیوارپوش فومی آجری

سایر خصوصیات پنل فومی

یکی دیگر از خصوصیات دیوارپوش فومی عایق حرارت بودن آن است که بخاطر ساختار فومی آن و قطر یک سانت آن مانع از انتقال حرارت میشود و برای دیوارهاییکه بسیار در معرض سرما و گرما هستن مناسب است و مانع انتقال حرارت میشود . دیوارپوش فومی طرح سنگ با ظاهر سه بعدی زیبایی که ایجاد میکند انتخاب بسیار مناسبی برای نصب بر روی دیوارهای همه جای منزل یا محل کار میباشد و حتی میتوان این دیوارپوش فومی بر روی سقف نصب کرد. پشت تلویزیون ، دیوارهای ورودی منزل ، دیوار داخل اتاق خواب جاهایی هستن که با نصب دیوارپوش فومی طرح سنگ خیلی جلوه زیبایی به فضای شما میدهد .

دیوارپوش فومی طرح سنگ


دیوارپوش فومی میتوان روی کاشی و سرامیک هم نصب کرد و بعنوان مثال برای بین کابینت و پوشوندن کاشیهای قدیمی سرویس بهداشتی و پاسیو استفاده کرد . مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش این محصول به سراسر ایران است و شما میتوانید برای تهیه این محصول از طریق سایت رویال دکورات و شماره های تماس این مجموعه اقدام به تهیه این دیوارپوش فومی کنید .

بیشتر بخوانید:

دیوارپوش فومی چیست؟
دیوارپوش فومی با کیفیت

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

یک نظر

  • حمیدرضا گفت:

    سلام بسیار مفید بود ممنونم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *