فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فوم دیواری تزئینی

فوم دیواری تزئینی یکی از محصولات جدید در دکوراسیون داخلی است که  به نام دیوارپوش فومی هم معروف است و بعد از نصب فضا را بسیار زیبا میکند و  پوشش مناسبی برای دیوار و سقف می باشد .

این نوع فوم دیواری تزئینی دارای برچسبی در پشت آن بوده که با کندن این برچسب براحتی میتوان آن را بر روی هر سطح صافی نصب کرد . این برچسب دیوارپوش فومی از مزیتهای بسیار عالی این محصول است که باعث میشود در کمترین زمان با کمترین ریخت و پاش و بدون هیچ چسب اضافه و نصاب آن را نصب کرد .

دیوارپوش طرح آجر سفید

از دیگر مزیتهای فوم دیواری تزئینی میتوان به قابل شستشو بودن و صددرصد ضد آب بودن آن اشاره کرد و عایق حرارت ، صوت و رطوبت هم از خصوصیات خوب دیوارپوش فومی است . بعد از نصب این محصول ظاهر سه بعدی و خاصی ایجاد میکند که برای نصب هر مکانی مناسب است و این خصوصیت باعث شده این محصول از طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشد .

پنل فومی

جهت تهیه فوم دیواری تزئینی یا همان دیوارپوش فومی میتوانید از مجموعه رویال دکورات که واردکننده و مرکز پخش و فروش این محصول به تمام ایران است اقدام کنید و از طریق فروشگاه سایت رویال دکورات یا از طریق شماره تماس های این مجموعه این محصول تهیه فرمائید .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *