فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاراوان از کجا بخریم ؟

پاراوان از کجا بخریم ؟ این سوالی است که خیلی ها در فضای مجازی آن را جستجو میکنند و در پی پیدا کردن پاراوان با کیفیت و زیبا برای خرید هستند.

پاراوان یکی از محصولات پر کاربرد در دکوراسیون داخلی است که جدیدا طرحها و مدلهای جدید آن در حال تولید است . به پاراوان پارتیشن یا جداکننده هم گفته میشود و کار پاراوان شبیه به پارتیشن جداکردن یک فضا به دوقسمت یا پوشاندن فضایی که دوست نداریم در دید دیگران باشد ، است .

از قدیم پاراوان معمولا در طرحهای چوبی . لیزری،حکاکی و حصیری تولید میگردیده است ولیکن جدیدا طرحهای تصویری آن بسیار طرفدار پیدا کرده است و در طراحی دکوراسیون داخلی هم از آن بسیار استفاده میشود .

پاراوان تصویری که با قرار گرفتن یک تصویر بر روی آن ظاهر بسیار زیبایی به فضا میدهد و خیلیها میپسندن که یک تصویر زیبا برای محل زندگی یا کار خود داشته باشند . برای تهیه پاراوان میتوانید از طریق مجموعه رویال دکورات اقدام کنید .

مجموعه رویال دکورات تولیدکننده و مرکز پخش و فروش این محصول به سراسر ایران است و میتوانید از طریق سایت رویال دکورات یا از طریق شماره های تماس واحد فروش اقدام به سفارش انواع پاراوان کنید و در هر کجای ایران که هستید یک پاراوان باکیفیت تحویل بگیرید .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *