فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر سه بعدی ارزان

پوستر سه بعدی ارزان یکی از محصولات پرطرفدار مجموعه رویال دکورات است . برای سفارش ابتدا باید تصویر دلخواهتان را انتخاب کنید که برای انتخاب تصویر دلخواه میتوانید از گالری تصاویر سایت رویال دکورات استفاده کنید و بعد با ارائه ابعاد دقیق دیواری که قصد نصب پوستر را دارید میتوانید از مجموعه رویال دکورات پوستر سه بعدی ارزان سفارش دهید .

پوسترها معمولا بر روی کاغذدیواری های مختلفی تولید میشوند که این کاغذها دارای کیفیت ها و بافت های متفاوتی هستند . قیمت و کیفیت پوسترها بستگی به نوع کاغذهایی که روی آن پوستر چاپ میشود دارد و در کل موارد مختلفی در کیفیت آنها دخیل است مثل گرماژ کاغذها و درصد قابل شستشو بودن آنها  که هر چقدر گرماژ پی وی سی آنها یا همان ضخامت آنها بیشتر باشد قیمت و کیفیت این کاغذها و پوسترهای سه بعدی هم به تناسب بیشتر میشوند .

پوستر سه بعدی ارزان

البته تمامی کاغذدیواری های ارائه شده توسط مجموعه رویال دکورات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همه پوسترهای سه بعدی قابلیت صددرصد قابل شستشو بودن را دارند و این پوسترهای سه بعدی دارای کیفیت وضوح بالایی هم هستند . پوستر سه بعدی ارزان از جنس کاغذدیواری چرم قابل شستشو تولید میشود و مجموعه رویال دکورات این محصول را  5 سال گارانتی کیفیت کرده است و به اینصورت با هیچ گونه نگرانی میتوانید تصویر دلخواهتان را انتخاب کنید و پوستر سه بعدی ارزان سفارش دهید .

حتما مقالات پوسترها را ببینید کلیک کنید

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *