فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دلایل بسیار مهم استفاده از دیوارپوش سه بعدی

ما در این مطلب به دلایل بسیار مهم استفاده از دیوارپوش سه بعدی می پردازیم پیشنهاد میکنیم با دقت مطالعه کنید.

یکی از محصولاتی که در زمینه دکوراسیون داخلی جدیدا کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است دیوارپوش سه بعدی است . این نوع دیوارپوشها برای پوشش دیوار های داخلی منزل استفاده میشود و با حالت برجسته ای که دارد ظاهری سه بعدی زیبایی ایجاد میکند و باعث جلوه خاص و شیک به دیوارهای داخلی منزل یا محل کار میشود.

دیوارپوش فومی طرح سنگ 99

یکی از دیوارپوش های سه بعدی معروف و پرطرفدار این روزهای بازار ایران دیوارپوش فومی طرح آجر سفید است. این دیوارپوش فومی بخش عمده اش از فوم فشرده است که با روکشی از جنس پی وی سی تولید شده است و ضخامت حدود یک سانتی آن باعث حالت برجسته اش شده است و ظاهری سه بعدی ایجاد میکند.

پنل فومی ارزان

دیوارپوش فومی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف استفاده میشود و برای مکانهای مسکونی ، اداری و تجاری بسیار مناسب است . این نوع دیوارپوش فومی با داشتن خصوصیات و مزیتهای زیادش از پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی است . دیوارپوش فومی که با جنس پی وی سی تولید شده است ضد آب و صددرصد قابل شستشو است و برای پوشش دیوارهایی که در معرض رطوبت هستند مناسب است و برای پوشش دیوار یا سقف سرویسهای بهداشتی هم استفاده میشود و براحتی قابلیت نصب بر روی کاشی و سرامیک سرویسهای بهداشتی و بین کابینتی را دارد.

پنل فومی ضد آب

اگر دیوار منزل شما در اثر رطوبت تغییر رنگ داده یا پوسته پوسته شده و ترک خورده این دیوارپوش فومی ایده بسیار عالی برای پوشش این دیوارها است تا ظاهر آن دیوار را احیا کند و با صرف کمترین زمان و ریخت و پاش براحتی ظاهر زیبایی بوجود آورد . سرعت اجرای دیوارپوش فومی بخاطر برچسبی است که در پشت دیوارپوش فومی وجود دارد و براحتی با کندن این برچسب در اسرع وقت میتوان دیوارپوش فومی بر روی هر سطح صافی نصب کرد.

دیوارپوش فومی طرح آجر

برای برش دادن هم جای نگرانی نیست و با یک قیچی ساده میتوان براحتی این دیوارپوش فومی برش داد و برای نصب روی دیوار آماده کرد . تیکه های بریده شده هم میتوان برای جاهای مختلف دیگر استفاده کرد . دیوارپوش فومی طرح آجر سفید بخاطر رنگ دلنشین و ساده ای که دارد ظاهر زیبایی ایجاد میکند و بعنوان یکی از دیوارپوشهای سه بعدی جذاب و پرکاربرد استفاده میشود .

نصب راحت پنل فومی


از خصوصیات دیگر این دیوارپوش فومی ضربه گیری بالای آن است که بخاطر جنس فومی که در تولید آن استفاده شده حالت ارتجاعی دارد و با فشار دادن آن فوم فشرده شده و بعد دوباره به حالت عادی بر میگردد و این حالت باعث ضربه گیر بودن آن شده است و این خصوصیت منحصر بفرد برای پوشش دیوارهای فضاهایی که برای نگهداری کودکان و افراد سالمندان که باید با احتیاط بیشتری از آنها نگهداری شود بسیار مناسب است و نگرانی برای نقاط خطرناک مانند ستون و دیوارها با این محصول برطرف میکند .

نصب پنل فومی

یکی از مزیتهای دیگر این دیوارپوشهای فومی ، عایق حرارت بودن آنها است که بخاطر ضخامت فوم یک سانتی که تولید شده است باعث شده تبادل حرارت انجام نشود و دیوارپوش فومی عایق حرارت باشد . دیوارپوش فومی برای استفاده بر روی دیوارهاییکه تبادل گرما و سرمای زیادی دارد مناسب باشد . یکی دیگر از خصوصیات دیوارپوش فومی عایق صدا بودن آن است و برای پوشش دیوارهاییکه احتیاج به آکوستیک بودن دارد استفاده میشود . عایق صدا بودن خصوصیتی است که بخاطر جنس فوم فشرده و پی وی سی دیوارپوش بوجود مییآید و قدرت نفوذ صوت و انعکاس صدا کم میکند .

زیبایی دیوارپوش فومی


خیلیها سوال میپرسن که این دیوارپوش فومی روی چه دیوارهایی میتوانیم نصب کنیم در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این دیوارپوشها برای نصب روی هر سطح صافی مناسب است و ملاک اصلی صاف بودن آن سطح است تا برچسب پشت دیوارپوش فومی روی آن سطح درگیر شود و براحتی نصب شود . سطح دیوار یا سقف برای نصب دیوارپوش مشکلی ندارد و سطح هایی با پوشش گچ . رنگ . کاشی . سرامیک . چوب . فلز . شیشه یا سنگ برای چسبیدن این دیوارپوش مناسب است و مهمترین مسئله این است که سطح کار بایستی حتما صاف باشد تا براحتی چسب این دیوارپوش درگیر شود و روی آن سطح بچسبد

نصب پنل فومی در سقف

مجموعه رویال دکورات چند سال است که واردکننده و مرکز پخش این نوع دیوارپوش سه بعدی در ایران است و این دیوارپوشهای فومی را به تمام نقاط ایران ارسال میکند و برای تهیه این محصول پرطرفدار میتوانید از طریق فروشگاه سایت رویال دکورات یا شماره های مجموعه رویال دکورات اقدام مفرمایید.

مقالات و مطالب بیشتر را در این صفحه ببینید:
پنل فومی

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *