فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیوار پوش فومی پشت چسب دار

دیوارپوش فومی پشت چسبدار یکی از محصولات جدید دکوراسیون داخلی است که برای پوشش دیوار و سقف استفاده میشود .

دیوارپوش فومی از فوم فشرده با روکش پی وی سی تولید شده که صددرصد قابل شستشو و ضد آب شده است و این محصول با قطر حدود یک سانتی متر تولید شده است که  بخاطر همین قطر ظاهری سه بعدی ایجاد میکند .

دیوار پوش فومی پشت چسب دار

در پشت دیوارپوش فومی برچسبی وجود دارد که براحتی با کنده شدن برگه روی این برچسب میتوان این دیوارپوشها را روی هر سطح صافی نصب کرد و بهمین دلیل به آن دیوارپوش فومی پشت چسبدار گفته میشود . قدرت چسبندگی بالای این برچسبها باعث شده است که دیوارپوش فومی روی هر سطح صافی براحتی چسبیده شود و هیچ مشکلی برای نصب بر روی دیوار گچی . دیوار رنگ شده . کاشی . سرامیک . فلزات . شیشه و حتی سقف نداشته باشد.

پنل فومی

از دیگر مزیتهای دیوارپوش فومی پشت چسبدار به قابلیت ضربه پذیری عالی آن اشاره کرد که بخاطر جنس فوم فشرده ای که تولید شده است ساختار ارتجاعی دارد و ضربه پذیر است و میتوان آن را برای پوشش دیوارهای محیطهای حساس استفاده کرد مثل مهدکودک ها . محیط نگهداری سالمندان . اتاق کودک . دیگر قابلیتهای دیوارپوش فومی عایق صدا . عایق رطوبت و عایق حرارتی بودن آن است که برای پوشش دیوارهای داخلی ساختمان بسیار پرکاربرد است و ظاهر سه بعدی که  دارد فضای زیبا . شیک و مدرن ایجاد میکند . مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش دیوارپوش فومی پشت چسبدار به سراسر ایران است .

دیوارپوش فومی طرح سنگ
دیوارپوش فومی با کیفیت

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *