فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

طریقه نصب راحت دیوارپوش فومی طرح آجر

با طریقه نصب راحت دیوارپوش فومی طرح آجر همراه ما باشید.

راحتی در نصب این دیوارپوش یکی از مزیتهای این محصول است که باعث شده این خصوصیت محبوبیت بالایی برای آن بهمراه آورد . دیوارپوش فومی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی است و بخاطر ظاهر جذابی که ایجاد میکند طراحان دکوراسیون از آن برای فضاهای مختلف منزل استفاده میکنند .

از این خصوصیات میتوان به نصب بسیار آسان و سریع آن اشاره کرد دیوارپوش فومی بصورت خود چسب است و برای نصب احتیاج به هیچ چسب اضافه ای ندارد و خود بصورت برچسبی طراحی شده است . نکته مهم قبل از نصب دیوارپوش فومی این است که سطحی که میخواهید این دیوارپوش بروی آن نصب شود باید حتما کاملا صاف و یکدست باشد و مهم نیست چه سطحی باشد و اگر سطح کاملا صاف باشد براحتی روی آن میچسبد .

پنل فومی رویال دکورات

حال طریقه نصب دیوارپوش فومی به این شکل است:

  1. ابتدا باید سطح مورد نظر کاملا تمیز کنیم و هرگونه گردوخاک و چربی از روی سطح پاک کنیم.
  2. سپس دیوارپوش را روی دیوار قرارداده و برچسب پشت آنرا از قسمت بالا به  مقدار حدود 10 سانت بکنیم و با دقت این دیوارپوش روی دیوار قرار دهیم و مطمئن شویم که کاملا در جای درست و تراز شده است.
  3. بعد به آرامی دیوارپوش فومی به روی دیوار میچسبانیم و زمانی که کامل تمام سطح چسب روی دیوار قرار گرفت مابقی برچسب از پشت دیوارپوش فومی کنده و تمامی سطح برچسب را روی دیوار میچسبانیم و باید این مرحله مطمئن شویم که دیوارپوش بدرستی درجای خودش نصب شده است و اگر جایش درست نبود چون کامل دیوارپوش نچسبیده است میتوانیم آنرا بکنیم و جابجا کنیم و اگر درست درجایش قرار داشت و بصورت درست چسبیده بود با چند ضربه بروی آن ، دیوارپوش فومی روی سطح دیوار محکم میکنیم و در اینجا نصب دیوارپوش کاملا انجام شده است .
دیوارپوش طرح آجر سفید

توجه :
اگر قسمتی از چسب دیوارپوش کیفیت چسبندگی خودش را از دست داده بود میتوانیم با اضافه کردن چسب دوباره آن محل کامل نصب کنیم .

دیوارپوش فومی طرح سنگ
دیوارپوش فومی با کیفیت

جهت دریافت مشاوره قبل از خرید با ما ارتباط بگیرید.

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *