فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاغذدیواری آینه ای چیست ؟

کاغذدیواری آینه ای یکی از انواع کاغذدیواری است که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد و در ظاهر خیلیها فکر میکنند که آینه روی دیوار انجام شده است .

در اصل کاغذدیواری آینه ای یک نوع کاغذدیواری با جنس ونیل پی وی سی است که قسمتهایی از این کاغذدیواری بصورت براق تولید شده است و بچشم بیننده ظاهر آینه دارد . این نوع کاغذدیواری این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای پوشش دیوارهای فضاهای مختلف قابل اجرا است . این نوع کاغذدیواری در ابعاد مختلف تولید میشود ولی معمول ترین ابعادی که در ایران هم موجود است ابعاد 5 مترمربع (عرض 53 سانت و طول 10 متر) است .

کاغذدیواری آینه ای در تنوع رنگبندی های مختلفی تولید میشود و برای ست کردن با وسایل منزل و هارمونی رنگهای مختلف مشکلی ایجاد نمیکند . رنگ سفید نقره ای معروفترین و پرطرفدارترین رنگ این نوع کاغذدیواری آینه ای است . رنگ نقره ای بخاطر ست شدن با هر رنگی ، این قابلیت را به ما میدهد که از کاغذدیواری آینه ای رنگ نقره ای برای ست شدن با هر رنگی  بدون هیچ دغدغه ای استفاده کنیم . کاغذدیواری آینه ای قابلیت شستشو دارد و با لایه پی وی سی که در تولید آن استفاده شده است میتوان هر گونه کثیفی ایجاد شده روی کاغددیواری براحتی تمیز کرد . این نوع کاغذدیواری معمولا برای پوشش دیوارهای اصلی منزل استفاده میشود و برای پوشش دیوار پشت تلویزیون بسیار عالی خواهد بود . مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش این نوع کاغذدیواری به سراسر ایران است .

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *