فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیوارپوش ارزان و با کیفیت

یکی از محصولات دکوراسیون داخلی که بعنوان دیوارپوش ارزان و با کیفیت از آن یاد میشود ، دیوارپوش فومی است .

دیوارپوش فومی برای پوشش دیوار و سقف در طراحی  دکوراسیون منزل ، فضاهای اداری و تجاری استفاده میشود . این محصول کیفیت بالا و ظاهری سه بعدی دارد و بعد از نصب فضای مدرن و زیبایی ایجاد میکند و نسبت به خیلی از دیوارپوشهای موجود در بازار بسیار قیمت مناسب و مقرون بصرفه تری دارد .

دیوارپوش طرح آجر سفید

مابقی دیوارپوشهای موجود در بازار که تولید شده از چوب ، فلز ، سنگ و شیشه هستند بسیار قیمت بالاتری نسبت به دیوارپوش فومی دارند و برای پوشش دیوارهای بزرگ مناسب نیستند و باید فقط در جاهای خاص از آنها بهره گرفت . دیوارپوش فومی که به دیوارپوش ارزان هم معروف شده است دارای خصوصیات منحصربفردی است که بخاطر همین مزیتها بسیار پرطرفدار شده است .

از مزیتهای دیوارپوش فومی میتوان به نصب  سریع و آسان آن اشاره کرد . این دیوارپوش بخاطر برچسب باکیفیت و با دوامی که دارد ، میتوان براحتی روی هر سطح صافی در زمان بسیار کوتاه ، بدون هیچ گونه دردسر و ریخت و پاشی آن را نصب کرد . خود چسب بودن و نصب راحت دیوارپوش فومی باعث این شده است که برای نصب احتیاج به چسب اضافه و نصاب نداشته باشد و بدون هیچ هزینه اضافه ای روی هر سطحی که خواستاریم خودمان براحتی آن  را نصب کنیم و این خصوصیت هم باعث نامگذاری آن به دیوارپوش ارزان شده است .

مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش دیوارپوش فومی به سراسر ایران است و براحتی میتوانید از طریق فروشگاه سایت رویال دکورات یا شماره های تماس اقدام به تهیه این محصول کنید.

دلایل بسیار مهم استفاده از دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش فومی طرح سنگ

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *