فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیوارپوش فومی ارزان

دیوارپوش فومی یک محصول برای زیباسازی دیوار یا سقف فضای منزل یا محل کار می باشد این محصول نسبت به کارایی و قابلیت هایی که دارد از قیمت مناسب و ارزانی هم برخوردار می باشد و نسبت به دیوارپوش های سه بعدی که در بازار وجود دارند  دارای قیمت ارزانتر می باشد و باعث شده خیلی از افراد از این محصول استقبال زیادی کنند و برای منزل یا محل کارشان از این دیوارپوش ها استفاده نمایند.

هر یک از پنل های این دیوارپوش ها ابعادی مناسب یعنی عرض ۷۰ و طول ۷۷ ( ارتفاع ) تولید میشوند یعنی هر پنل ، پوششی حدود نیم متر مربع را دارا می باشد و به زبان دیگر هر دو پنل یک متر مربع را می پوشاند.

کاربردهای مختلف دیوار پوش فومی

دیوارپوش فومی به عنوان یک عایق حرارتی و همچنین عایق رطوبتی و عایق صدا هم شناخته شده و قابل اجرا می باشد و به طور قطع میتوان گفت که این خصوصیات و قابلیت ها به ارزش آن افزوده است.

دیوارپوش طرح آجر سفید

اگر در منزل و یا هر محیطی که فعالیت میکنید دیواری وجود دارد که رنگ و یا کاغذ دیواری شده است و بر اثر رطوبت تغییر رنگ یا تغییر شکل داده است و ظاهر نازیبایی به خود  گرفته است به راحتی می توانید بدون هیچ گونه تخریب و کثیف کاری در اسرع وقت از دیوارپوش فومی برای نصب روی این دیوارها استفاده نمایید و ظاهر بسیار زیبا و شیک به وجود آورید.

این محصول به راحتی و در اسرع وقت و با کمترین مشکل در زمینه ریخت و پاش  بر روی این دیوارها قابل استفاده می باشد و قابل نصب شدن روی هر سطح صافی را دارد.

چنانچه بخواهیم در مورد قیمت خرید این این محصول ارزشمند صحبت کنیم باید اینگونه گفت که : قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است بسیار ارزان است و دیوارپوش فومی بسیار ارزان قیمت برای مصرف کننده تمام میشود و نصب خیلی سریع و نسبتا آسانی دارد.

پنل فومی رویال دکورات

در مجموعه رویال دکورات این محصول با قیمت بسیار مناسب و ارزان برای همه قرار داده شده است تا مصرف‌ کننده با اطمینان و خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و در هر جای ایران هم که باشید در کمترین زمان ممکن می توانید این محصول زیبا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

پوستر سه بعدی چیست؟

بنر گیف تماس در واتساپ

فرمهینی 09195686393 – ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *