فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر سه بعدی اتاق کودک

پوستر سه بعدی اتاق کودک یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی میباشد برای طراحی اتاق کودک از این نوع پوستر سه بعدی استفاده می شود.

معمولاً در داخل اتاق بر روی دیوار اصلی که از همه دیوارها بزرگتر و در دید کامل اتاق قرار دارد نصب می شود غالبا این نوع پوسترهای سه بعدی از تصاویر شخصیت های کارتونی بهره می برند.

از رنگ های شاد و زنده برای طراحی این نوع پوسترها استفاده شده است .

پوستر تصاویر سه بعدی

این نوع پوسترها برای اتاق های دخترانه و پسرانه متفاوت بوده ولیکن یک سری از تصاویر را هم می توان برای هر دو دسته بندی استفاده نمود.

ما در مقاله ای به این موضوع پرداخته ایم : پوستر سه بعدی چیست؟

تصاویری که از شخصیت های خانم و از رنگ های صورتی تشکیل شده‌اند برای اتاق های کودک دخترانه مناسب می باشند و پوسترهایی که در آنها از تصاویر شخصیت های کارتونی مردانه و همچنین رنگ های آبی و سبز و رنگهای سرد می‌باشد برای اتاق های پسرانه مناسب می باشند.

جنس این نوع پوسترها از کاغذ دیواری قابل شستشو تولید می شود به صورتی که اگر کودک در اتاق باعث کثیف شدن پوستر شد بتوان به راحتی آن را تمیزکاری نمود این خصوصیت یکی از مهمترین ویژگی های پوستر های سه بعدی اتاق کودک به شمار می‌رود.

در مجموعه رویال دکورات تنوع بسیار زیادی از این نوع پوسترها موجود می باشد و شما عزیزان می توانید برای اتاق کودک خودتان سفارش انواع پوسترهای سه بعدی را ارائه دهید و در سراسر ایران قابلیت ارسال این محصول برای مشتریان فراهم می باشد.

فرمهینی 09195686393 – ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *