فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پوستر سه بعدی منظره

یکی از زیباترین و جذاب ترین نمونه های پوستر، نمونه منظره است معمولاً از تصاویر طبیعت که از وضوح بسیار بالایی برخوردار می باشند برای تولید این نوع پوسترهای سه بعدی استفاده می‌شود.

پوسترهای سه بعدی منظره برای خیلی از دیوارهایی که می‌توان پوستر نصب نمود مناسب هستند از جمله سالن‌های پذیرایی ، سالن های نشیمن ، اتاق کودک ، محل کار و…  .

بعلت تصاویر با وضوح بالای منظره و طبیعت ، می توان با قدرت گفت که این نوع پوسترها یکی از زیباترین نمونه از این نوع محصولات بشمار می‌روند و در اجرا هم بسیار با کیفیت و چشم نواز میباشند.

پوسترهای سه بعدی منظره از کاغذ دیواری قابل شستشو بوده و معمولاً از جنس های کاغذی که براق باشد استفاده می شوند و به همین دلیل کیفیت تصویر بالاتری را به ما میدهد و وضوح تصویر بهتری دارد پوسترهای سه بعدی منظره چون تصویری از طبیعت است و عمق تصویر بسیار بالایی دارد سه بعدی بودن این پوسترها خیلی چشمگیر بوده و اجرا شده این محصول بیننده را به اشتباه می‌اندازد که تصویر آن واقعاً پوستر است یا منظره طبیعی !

در مجموعه رویال دکورات تصاویر بسیار زیادی از پوسترهای سه بعدی منظره با کیفیت های بالا موجود می باشد و بر روی کاغذ های قابل شستشوی با کیفیت تولید و برای سراسر ایران ارسال می شود .

این مطلب را حتما مطالعه کنید: پوستر سه بعدی چیست؟

فرمهینی 09195686393 – ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *