فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیوارپوش فومی با کیفیت

دیوارپوش فومی یک محصول با کیفیت جدید بوده که در کشورهایی نظیر کره و چین در حال تولید میباشد.
پنلهای فومی با کیفیت ها و خصوصیات مختلفی در حال تولید می باشند در حال حاضر چند سال می باشد که این محصول وارد بازار ایران هم شده است.
در ادامه این مقاله چند نکته مهم در مورد کیفیت این پنلهای فومی خدمت شما ارائه خواهد شد.

جنس این دیوارپوش ها از فومهای فشرده می باشد و در ضخامت های مختلفی تولید می گردد هر چقدر ضخامت این پنل های فومی بیشتر باشد ظاهر زیباتر و حالت سه بعدی بودن بیشتری به ما می‌دهد.

کارخانجات دیوارپوش های فومی معمولاً در ضخامت های 0.5 سانت ، 0.8 سانت و هچنین یک سانتی‌متر این محصول را تولید می‌کنند که هرچقدر این پنل ها ضخامت بالاتری داشته باشند میزان فوم فشرده بیشتر و عایق صدا همچنین عایق حرارت و عایق رطوبت بیشتری هم خواهند داشت.

اما اگر ضخامت این پنل های فومی کمتر باشد عایق بودن آنها هم کمتر می شود و این نکته مهمی در کیفیت دیوارپوش های فومی به حساب می آید. پس در زمان خرید به این نکته حتما توجه خاصی داشته باشید. خوشبختانه محصولات مجموعه رویال دکورات دارای تمامی این خصوصیات می باشد.

در مجموعه رویال دکورات این ویژگی مهم لحاظ شده است و پنلهای فومی رویال دکورات از ضخامت مناسب حدود یک سانتی متر برخوردار می باشند که این خصوصیت باعث کیفیت بالای این دیوارپوشهای فومی شده است و تمامی فروشندگان و مشتریان رویال دکورات با خیال راحت میتوانند سفارش این محصول را داده و بر روی دیوارهای خود نصب نمایند.

از خصوصیات مهم دیگر دیوارپوشهای فومی کیفیت چسبندگی چسب های پشت آنها می باشد که شاید یکی از مهم ترین ویژگی های یک دیوارپوش فومی به حساب می آید
می‌توان گفت که یک دیوارپوش فومی خوب و با کیفیت باید دارای چسبندگی بالایی باشد.

پنل فومی

چسبندگی پنل فومی

اگر برچسب پشت دیوارپوش فومی قدرت چسبندگی بر روی هر دیواری را نداشته باشد یا اینکه بعد از مدت کوتاهی این برچسب قدرت چسبندگی خود را از دست بدهد و دیوار پوش از روی دیوار کنده شود نشان می‌دهد که دیوارپوش فومی کیفیت مناسبی را دارا نبوده است پس حتما در زمان خرید این موضوع را از فروشنده بپرسید.

این پنل های فومی برچسب پشتشان باید آنقدر کیفیت داشته باشند که بر روی هر سطح صاف به راحتی نصب شود و جنس آن دیوار و یا سقف برای چسبیدن این دیوارپوش ها خیلی مهم نباشد.

پنل فومی رویال دکورات

پنلها بر روی هر دیواری مثل دیوار گچی ، رنگ روغن ، رنگ پلاستیک و همچنین بر روی سطوح چوب و ام دی اف ، سطح سنگ ، سرامیک آشپزخانه و هر سطح صاف به راحتی و با استحکام بالا بچسبد و بعد از مدتی هم به هیچ عنوان دیوارپوشهای فومی از روی این سطح ها کنده نشوند .

سایر مقالات ما را دیده اید:

دیوارپوش فومی ارزان

پوستر سه بعدی چیست؟

با توجه به موارد ذکر شده بالا یکی از مهمترین خصوصیات دیوارپوش های فومی در گروه رویال دکورات چسبندگی بسیار بالا و با کیفیت مطلوب و تضمینی می باشد که این خصوصیت باعث تمایز این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه داخل بازار ایران شده است.
فلذا تمامی مشتریان رویال دکورات با خیالی آسوده و اطمینان خاطر می توانند از دیوار پوش های فومی پشت چسب دار ما استفاده نمایند.

فرمهینی 09195686393 – ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *