فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آیا می دانید معایب دیوارپوش فومی چیست؟

دیوارپوش فومی یکی از محصولات پر طرفدار دکوراسیون داخلی است . در اینجا به بررسی مزایا و معایب دیوارپوش فومی میپردازیم . دیوارپوش فومی دارای خصوصیات بسیار زیادی است که باعث شده در دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار بگیرد ، ولیکن معایبی هم دارد که به این معایب اشاره میکینم  .

دیوارپوش طرح آجر سفید

معایب :

یکی از معایب دیوارپوش فومی جنس فومی آن است که در برابر حرارت زیاد مقاومتی نداشته و امکان تغییر شکل و تغییر رنگ زیادی دارد و باید در جاهایی نصب شود که این دیوارپوش در معرض حرارت زیاد و بخصوص شعله های آتش قرار نگیرد . یکی دیگر از معایب این دیوارپوش این است که فقط باید بر روی سطوح کاملا صاف نصب شود و اگر سطحی که قرار است این دیوارپوش روی آن نصب شود کاملا صاف نباشد و برجستگی های درشت و حتی کمی ریز داشته باشد امکان نصب وجود ندارد و حتما باید اول سطح زیرکار کاملا صاف شود و بعد این دیوارپوش فومی روی آن سطح نصب شود .

مقاله : دیوارپوش فومی ارزان
مقاله : دیوارپوش فومی با کیفیت

دیوارپوش طرح آجر سفید

مزیتها :

خصوصیات مثبت دیوارپوش فومی از معایب  دیوارپوش فومی بیشتر است و همین موضوع باعث پرطرفدار بودن آن شده است .

از این مزیتهای دیوارپوش فومی میتوان به راحتی در نصب و اجرای این دیوارپوشها اشاره کرد که با خود چسب بودن (برچسبی ) ، بدون هیچ چسب اضافه ای این دیوارپوش براحتی روی هر سطح صافی چسبیده میشود . دیوارپوش فومی صددرصد قابل شستشو و ضد آب است و میتوان با آب و حتی موارد شوینده براحتی آن را تمیز کرد و با این خصوصیت میتوان این دیوارپوش را روی هر سطحی که در معرض رطوبت و نزدیکی با آب هست نصب کرد (بعنوان مثال برای بین کابینت ، سرویس بهداشتی و … ) . عایق رطوبت . عایق حرارت و عایق صدا بودن هم از خصوصیات بارز این دیوارپوش است که با جنس فومی که ساخته شده است باعث میشود از تبادل حرارت و صدا جلوگیری کند .

دیوارپوش فومی با ظاهر سه بعدی که دارد بعد از اجرا در هر فضایی جلوه مدرن و زیبایی ایجاد میکند . یکی دیگر از خصوصیات این دیوارپوشها نصب بدون هیچ ابزار خاصی است  و همه میتوانند بدون تجربه قبلی ، براحتی با یک قیچی ساده و بدون هیچ گونه ریخت و پاش و چسب اضافه ای این دیوارپوش نصب کنند .

مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش دیوارپوش فومی به سراسر ایران است.

جهت خرید میتوانید از لینک زیر اقدام کنید و یا به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *