فروشگاه رویال دکورات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید دیوارپوش ارزان فومی

یکی از پرطرفدارترین جستجوها خرید دیوارپوش ارزان فومی می باشد دیوارپوش فومی یک دیوارپوش ارزان است.

پنل فومی رویال دکورات

دیوارپوش یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان و دکوراسیون است که برای پوشش سطح دیوار و سقف  از آن استفاده میشود . دیوارپوش ها از جنس ، ابعاد و طرحهای مختلفی تولید میشوند که هر کدام بسته به جنس و طرحی که دارا می باشد کارایی مختلفی دارند .

یکی از دیوارپوشهای حال حاضر در دنیا که بسیار در ایران پرکاربرد و پرطرفداراست دیوارپوش فومی است . این دیوارپوش  با قابلیتهای منحصر بفردی که دارد دیوارپوش ارزان محسوب میشود و بخاطر مزیتهایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است . از خصوصیات دیوارپوش فومی میتوان به نصب سریع و آسان آن بدون هیچ ریخت و پاشی اشاره کرد . دیوارپوش فومی بخاطر برچسبی بودنش برای نصب احتیاج به هیچ چسب اضافه و نصاب مخصوصی ندارد و همه افراد بدون هیچگونه تخصص خاصی راحت میتوانند این دیوارپوش روی هر سطح صافی نصب کنند .

پنل فومی

دیوارپوش فومی با جنس فوم فشرده و لایه رویی پلی اورتان که دارد صددرصد قابل شستشو و ضدآب است و برای پوشش دیوار فضاهایی که در معرض رطوبت هستند و احتیاج به شستشو دارند براحتی قابل استفاده  است . این دیوارپوش بخاطر جنس فوم فشرده ای که دارد عایق حرارت . صدا و رطوبت است و بعد از اجرا ظاهر مدرن و سه بعدی دارد که به فضای ما زیبایی خاصی میدهد . این مزیتهایی که نام بردیم باعث شده است که دیوارپوش فومی یکی از پرکاربردترین دیوارپوشهای حال حاضر در ایران باشد و بعنوان دیوارپوش ارزان هم از آن نام برده شود.

دیوارپوش فومی ارزان
دیوارپوش فومی با کیفیت
سایر مقالات

مجموعه رویال دکورات واردکننده و مرکز پخش دیوارپوش فومی به سراسر ایران است .
فرمهینی 09195686393 ( سایر راههای ارتباطی در بخش تماس با ما می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *